FANDOM

Fiodor Woronow
Woronow.png
Woronow, około roku 2009
Imię i nazwisko Fiodor Fiodorowicz Woronow
Data i miejsce urodzenia nieznane, St. Petersburg
Zawód Znachor
Powiązania Zew Wolności

Fiodor Woronow - tajemniczy mężczyzna w podeszłym wieku, którego uznaje się za miejscową legendę i część tutejszego folkloru. Jego motywy są nieznane, tak samo jak jego przeszłość

Geneza

Nikt do końca nie wie skąd w Angel Pine wziął się Woronow. Doprowadziło to do powstania wielu plotek i fałszywych przypowieści, prześcigających się w barwniejszym opisaniu jego życiorysu. Najbardziej prawdopodobną teorią jest to, że Woronow to były żołnierz armii rosyjskiej, a zarazem najemnik, mający swój udział w konfliktach w Czeczenii i na Bałkanach. W tychże miejscach miał doznać olśnienia i na zawsze zakończyć swoją wojenną tułaczkę. Za odłożone pieniądze wybudował dom w nieznanym miejscu w syberyjskiej tajdze, z której jak sam określał, wyprawiał się pieszo do europejskiej części Rosji. Doprowadziło to do utworzenia się wokół niego otoczki "niegroźnego wariata". W nieznanym odstępie czasu miał włamać się do łuku bagażowego samolotu lecącego w kierunku Los Santos. Swój motyw tłumaczył tym, że próbował dostać się do Frankfurtu nad Menem, ale pomylił samoloty, o czym dowiedział się dopiero na miejscu.

Przez ten czas prowadził życie kaznodziei, ewangelizującego zebranych wokół niego uczniów. Jego filozofia opierała się na czerpaniu z życia jak najwięcej się tylko da, poszanowaniu natury i miłości do bliźniego. Hippisowska ideologia sprzyjała dalszym objawieniom, które nie mogły by się ukazać bez wcześniejszego użycia środków psychoaktywnych. Grzyby i kwas lizergowy stały się inspiracją do napisania świętej księgi, w której chwalił moc tych substancji i ich zbawczy wpływ na rozum człowieka.

Ostatnimi czasy często przebywa w Angel Pine, pijąc za pieniądze miejscowych i wciąż próbując zbudować swój pierwszy samochód z silnikiem na olej roślinny. Udziela porad spirytualistycznych i dokonuje rytuałów, stając się tym samym jednym z wielu znachorów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki